Verzenden & retourneren

Zijn er ook bezorgkosten?

Nee, je betaalt geen bezorgkosten.

Ik heb besteld, wanneer ontvang ik mijn behandeling?

Bestellingen die op werkdagen (maandag t/m vrijdag) voor 15:00 uur zijn geplaatst worden dezelfde dag nog per post verzonden. Op zaterdag en zondag zijn er geen brievenbuspost lichtingen van PostNL, deze bestellingen worden op maandag verzonden. Onze ervaring leert dat je het pakketje meestal binnen twee werkdagen, nadat het verzonden is, thuis ontvangt. Onze pakketjes zijn brievenbus passend, je hoeft hiervoor dus niet thuis te blijven.

Ik heb mijn behandeling na vier dagen nog niet ontvangen

Stuur ons een e-mail met je naam, adres, telefoonnummer en de datum waarop je de bestelling hebt geplaatst. Wij zullen dan contact met je opnemen.

Ik heb verkeerde producten ontvangen

Het komt zelden voor, maar het kan gebeuren dat de inhoud van je pakketje niet overeenkomt met je Personal Status. Stuur ons een e-mail met je naam, adres, telefoonnummer en de datum waarop je de bestelling hebt geplaatst. Wij zullen dan contact met je opnemen.

Hoe kan ik bestellen?

Selecteer de gewenste afslankbehandeling voor twee of vier weken. Nadat je het bestelformulier hebt ingevuld reken je af met behulp van iDEAL, Achteraf betalen of een standaard bank overboeking. Als je voor 15:00 uur bestelt wordt je bestelling dezelfde dag nog per post verzonden. Onze ervaring leert dat je het pakketje dan meestal binnen twee werkdagen thuis ontvangt. Onze pakketjes zijn brievenbus passend, dus je hoeft hiervoor niet thuis te blijven.

Herroepingstermijn / retourneren

De herroepingstermijn is veertien dagen, binnen deze termijn kun je de producten bekijken. Wanneer wij de producten ongebruikt en onbeschadigd en indien mogelijk in originele verpakking hebben ontvangen, krijg je het volledige aankoopbedrag van ons geretourneerd. Indien je de producten terugstuurt zijn de verzendkosten hiervan voor eigen rekening. Neem voordat je iets terug stuurt altijd eerst contact met ons op. Wij staan je graag te woord en kijken samen met jou naar een geschikte oplossing.

Te volgen stappen bij een verkeerd geleverd product of wanneer u niet tevreden bent over het product.

1.) neem binnen 14 dagen na de levering contact met ons op
2.) je krijgt informatie over het terugsturen van het product
3.) pak het product deugdelijk in
4.) verstuur het product met PostNL of vergelijkbare verzender (verzendkosten zijn voor eigen rekening)
5.) binnen enkele dagen wordt het geld teruggestort, tenzij anders overeengekomen

Het lukt niet om online te bestellen

Het bestelsysteem van NewNrgy maakt gebruik van cookies. Bij je eerste bestelling dien je het registratieformulier in te vullen, op dat moment worden er gegevens naar de harde schijf geschreven. Cookies zorgen ervoor dat je bij een herhaalbestelling niet opnieuw alle gegevens hoeft in te vullen. Ons bestelsysteem zal je herkennen en de benodigde gegevens automatisch in het formulier laden. Zorg ervoor dat je internet browser cookies accepteert.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »
© Copyright 2017 NewNrgy - Succesvol lijnen