Klantenservice

NewNrgy afslankkliniek Zoetermeer

Regentessestraat 13
2713 EM ZOETERMEER
E-mail: info@newnrgy.nl

Kamer van Koophandel: 27260163
BTW-nummer: NL812114206B01

Openingstijden:
Maandag      van 09:00 uur tot 17:30 uur
Dinsdag       van 09:00 uur tot 17:30 uur
Woensdag    van 09:00 uur tot 17:30 uur

NewNrgy online

Postbus 1126
1270 BC HUIZEN
E-mail: info@newnrgy-online.nl

Kamer van Koophandel: 32170585
BTW-nummer: NL175117135B01


Antwoord op veelgestelde vragen

Complete en duidelijke informatie over de afslankmethode is belangrijk. Hier vindt je antwoord op veelgestelde vragen. Voor het overzicht werken we met onderstaande categorien: 

1 Vragen over het dieet
1.1 Hoe werkt de NewNrgy - succesvol lijnen afslankmethode?
We geven je inzicht in gezonde voeding. Tijdens het dieet volg je ons voedingsadvies dat is gebaseerd op verantwoorde vezelrijke koolhydraten, eiwitten en plantaardige vetten aangevuld met natuurlijke dieet voedingssupplementen. 
Lees meer over de werkwijze van ons dieet
1.2 Wat kost een afslankbehandeling?
De all-in kosten van een afslankbehandeling zijn vanaf € 15,- per week. Je ontvangt daarvoor de dieet voedingssupplementen, een uitgebreid voedingsadvies en gratis begeleiding in de praktijk of per e-mail.  Overzicht van alle afslankbehandelingen en de tarieven
1.3 Voor wie is de afslankmethode geschikt?
Iedereen is uniek. Met verschillende zelf ontwikkelde voedingssupplementen hebben wij altijd een passende afslankbehandeling. Dus ook als er sprake is van een medische indicatie of medicijngebruik. Bekijk de afslankbehandelingen
1.4 Is er bij deze methode ook individuele begeleiding?
Ja, zodra je dat zelf nodig vindt. 
Bijvoorbeeld als het afvallen niet naar je zin gaat, laat je dat weten per e-mail of je maakt een afspraak bij de afslankkliniek van NewNrgy in Zoetermeer. 

Tijdens zo'n afspraak of e-mailcontact worden vragen beantwoord, adviezen gegeven en kan indien nodig de behandeling worden aangepast. Daarna daalt het gewicht vlot verder.
1.5 Hoeveel val ik per week af?
Het resultaat is van veel factoren afhankelijk. Wij zetten ons in om te zorgen dat jij je streefgewicht bereikt.
1.6 Mag je een dieet volgen tijdens de zwangerschap of borstvoedingsperiode?
Wij raden het af om een dieet te volgen (welke dan ook) wanneer u zwanger probeert te worden of het al bent. Tijdens een zwangerschap heeft uw lichaam meer voedingsstoffen nodig dan in een dieet zijn toegestaan. U kunt het best starten met een dieet nadat u gestopt bent met het geven van borstvoeding.
2 Vragen over voeding
2.1 Wat mag ik eten tijdens het dieet?
In je afslank documentatie is een voedingslijst met toegestane voedingsmiddelen en een persoonlijk voedingsadvies bijgesloten. 
Hierbij gaat het niet om de hoeveelheid voeding maar om
 "Wat  je eet op Welk moment". De aangegeven voedingsmiddelen zijn gewoon in de supermarkt verkrijgbaar. 
Lees meer over ons voedingadvies.
2.2 Zijn tussendoortjes toegestaan?
Ja, deze zijn zelfs belangrijk. Om je bloedsuikerspiegel regelmatig te houden is het belangrijk iedere drie uur een tussendoortje te eten. Als je lichaam te lang geen voeding krijgt tussen de maaltijden in gaat het vermoeidheidstekenen vertonen. Kies in zo’n geval voor een dieet verantwoord tussendoortje uit het voedingsadvies. Bekijk de tussendoortjes.
2.3 Ik ga uit eten, wat kies ik van de menukaart?
In restaurants, bij familie en kennissen thuis is het voldoende om zogeheten witte koolhydraten weg te laten. Witte koolhydraten zijn bijvoorbeeld witbrood, witte rijst, aardappelen en patat, witte pasta en macaroni. Van andere voedingsmiddelen kun je dan meer eten. Bekijk onze tips.
3 Vragen over bestellingen
3.1 Ik heb besteld, wanneer ontvang ik mijn behandeling?
Bestellingen die op werkdagen (maandag t/m vrijdag) voor 15:00 uur zijn geplaatst worden dezelfde dag nog per post verzonden. Op zaterdag en zondag zijn er geen brievenbuspost lichtingen van PostNL, deze bestellingen worden op maandag verzonden. Onze ervaring leert dat je het pakketje meestal binnen twee werkdagen, nadat het verzonden is, thuis ontvangt. Onze pakketjes zijn brievenbus passend, je hoeft hiervoor dus niet thuis te blijven.
3.2 Zijn er ook bezorgkosten?
Nee, je betaalt geen bezorgkosten.
3.3 Ik heb mijn behandeling na vier dagen nog niet ontvangen
Stuur ons een e-mail met je naam, adres, telefoonnummer en de datum waarop je de bestelling hebt geplaatst. Wij zullen dan contact met je opnemen.
3.4 Ik heb verkeerde producten ontvangen
Het komt zelden voor, maar het kan gebeuren dat de inhoud van je pakketje niet overeenkomt met je Personal Status. Stuur ons een e-mail met je naam, adres, telefoonnummer en de datum waarop je de bestelling hebt geplaatst. Wij zullen dan contact met je opnemen.
3.5 Hoe kan ik bestellen?
Selecteer de gewenste afslankbehandeling. Nadat je het bestelformulier hebt ingevuld reken je af met behulp van iDEAL of een standaard bank overboeking. Als je voor 15:00 uur bestelt wordt je bestelling dezelfde dag nog per post verzonden. Onze ervaring leert dat je het pakketje dan meestal binnen twee werkdagen thuis ontvangt. Onze pakketjes zijn brievenbus passend, dus je hoeft hiervoor niet thuis te blijven. Bestel direct een afslankbehandeling
3.6 Betaalmogelijkheden
Alle online betalingen worden voor NewNrgy door ICEPAY verwerkt, je hebt de keuze uit onderstaande betaalmogelijkheden:

1.) iDEAL:
Betalen via iDEAL werkt veilig en snel via internetbankieren van je eigen bank. De transactie wordt automatisch aangemaakt met ons betalingskenmerk. Betalen doe je vervolgens direct middels internetbankieren. De bestelling wordt hierna direct verstuurd.  

2.) Bankoverboeking:
Betalen via een bankoverboeking is een goed alternatief voor buitenlandse betalingen of wanneer je niet over internetbankieren beschikt. In dit geval ontvang je van onze payment provider ICEPAY een e-mail met daarin de betaalinstructies. Vergeet niet het aangegeven kenmerk te vermelden bij de transactie, anders kan de betaling niet worden verwerkt. De bestelling wordt verstuurd zodra de betaling is ontvangen.
3.7 Herroepingstermijn / retourneren
De herroepingstermijn is veertien dagen, binnen deze termijn kun je de producten bekijken. Wanneer wij de producten ongebruikt en onbeschadigd en indien mogelijk in originele verpakking hebben ontvangen, krijg je het volledige aankoopbedrag van ons geretourneerd. Indien je de producten terugstuurt zijn de verzendkosten hiervan voor eigen rekening. Neem voordat je iets terug stuurt altijd eerst contact met ons op. Wij staan je graag te woord en kijken samen met jou naar een geschikte oplossing.

Te volgen stappen bij een verkeerd geleverd product of wanneer u niet tevreden bent over het product.

1.) neem binnen 14 dagen na de levering contact met ons op
2.) je krijgt informatie over het terugsturen van het product
3.) pak het product deugdelijk in
4.) verstuur het product met PostNL of vergelijkbare verzender (verzendkosten zijn voor eigen rekening)
5.) binnen enkele dagen wordt het geld teruggestort, tenzij anders overeengekomen
3.8 Het lukt niet om online te bestellen
Het bestelsysteem van NewNrgy maakt gebruik van cookies. Bij je eerste bestelling dien je het registratieformulier in te vullen, op dat moment worden er gegevens naar de harde schijf geschreven. Cookies zorgen ervoor dat je bij een herhaalbestelling niet opnieuw alle gegevens hoeft in te vullen. Ons bestelsysteem zal je herkennen en de benodigde gegevens automatisch in het formulier laden. Zorg ervoor dat je internet browser cookies accepteert.
Neem contact op
* Verplichte velden
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »
© Copyright 2017 NewNrgy - Succesvol lijnen